Durian Trip

December 09, 2012

hi bertemu lg..hr ni aku nak cerita pasal durian..smalam ade konvoi opis hubby aku ke jeli area dabong hulu kelantan..konvoi serbu kebun durian one of my hubby's office mate..ntah lupa lak brp ekar kebun durian tu..mmg bnyk uols durian.. sepanjang dh nk smpi kebun tu gila bnyk nampak berlonggok2 durian kat umah kebun sepanjang pjalanan..wow excited betul nk mkn tau..yg lebih2 aqeem la..si ayah lak smpi2 je gi menjala ikan berdekatan dgn kebun tu..sambil menunggu hubby pulang pe lagi klu x snap bberapa gmbr kn utk dibawa pulang..kali ni aku guna D90 ksayangan aku..dh lama duk simpan je..akhirnye ku bawa juga..ok lah aku malas citer pnjg..seperti entri2 aku yg lain..biar gmbr berbicara..hehe byeee....

makcik, nak wat blik satu boleh?? :)

ulam kampung

 
hidangan special ala kampung..budu, ulam dan jantung pisang..masak lemak putih...tp malangnye aku xmkn budu, ikan masin dan segala2 ulam berkenaan..tp nk amik hati tuannye kebun dan setelah diajak berkali2 ape lg tpakse la menelan jugak..huhu

berlonggok2 xde org heran dh..sbb bnyk sgt..huhu

hah yg ni baru je diambil dr kebun..br luruh...excited luqman nk makan durian..

 
posing ng durian skali smbil wat muka nakal..

eee!!! suka sgt durian budak ni..comot abis..

amik wat blik sebiji..haha

kat ats pokok bnyk lg ni...


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like My Page

Text Me

Subscribe