SUKMA 2011 tahniah TERENGGANU berjaya menjadi johan keseluruhan untuk kali ke-3 berturut-turut

June 12, 2011

Baru je lepas bangga dengan kejayaan Piala Malaysia mlm td..hari ni TERENGGANU mencipta nama lagi iaitu mnjadi johan keseluruhan SUKMA ke-14. TERENGGANU berjaya mengekal johan  untuk tiga kali  berturut2. johan keseluruhan pertama diraih di negeri TERENGGANU sendiri dan seterusnya di melaka tahun lepas. tahniah buat negeriku tercinta. tak sangka aku TERENGGANU semakin maju dalam arena sukan nih. walaupun stadium kita roboh, kita bina balik jangan risau tapi jangan biar semangat kita yg roboh..huhu..sebenarnya aku tak tahu sangat pun pasal sukan-sukan ni tapi terdengar kat radio pasal ni dan semangat aku semakin membara bila tengok kejayaan piala malaysia mlm tadi. menerusi radio sebentar tadi, TERENGGANU dikatakan berjaya meraih 30 pingat emas, 8 perak dan aku tak brp pasti brp gangsa..seriously, aku rasa SUKMA kali ni kurang liputan media ataupun blogger tak suka tulis pasal SUKMA ni..masing-masing suka canang cerita pasal bola sepak..sampai dah lupa pasal sukan-sukan lain..bagi aku semangat kesukanan tak seharusnya untuk bola sepak je tau..sukan-sukan lain pun perlu..aku mampu sokong dari belakang je la..sebab aku tak minat sukan indoor..aku lebih kepada outdoor..huhu..sbb tu aku tak banyak tahu...oh ye aku bersetuju dgn format SUKMA kali ni dimana dibuat secara sederhana dan bajetnya juga rendah iaitu kurang dari 10 juta. okey lah tu time ekonomi negara tengah agak tak berapa stabil ni kan..nanti dah elok leh la buat meriah bagai tu..k dat's all....


sekali lagi tahniah untuk semua athlete yang memenangi pingat tak kesah la emas ke, perak or gangsa pun..u all da best..keep it UP!!!



You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like My Page

Text Me

Subscribe