~ cintaku kasihku ~

November 07, 2010

Hari demi hari Luqmanku semakin membesar. hari-hari mendukungnya membuatkan aku tak sedar luqman dah makin berat. sejak seminggu aku melahirkan aku terus menguruskan luqman sepenuhnya. walaupun masih dalam pantang aku tetap mahu menguruskan luqmanku sendiri. mungkin kerana aku takut masa untukku bersamanya tidak lama. hrmm memang pun. masa begitu mencemburui kami. luqman dah hampir pandai merangkak. 2 atau 3 bulan lagi berjalanlah tu. ketawa jgn dikata. kadang-kadang kedengaran seperti dia menyebut perkataan "mama" je. ohh luqman, masa untuk kita bermesra hanya berbaki sebulan lebih je. mahu atau tidak aku terpaksa mengurangkan susu ibu dan mula membiasakan luqman dengan susu botol. maafkan mama luqman kerana tidak dapat memberimu susu mama sehingga ke waktu yang sepatutnya hingga 2 tahun. semoga selama 6 bulan ini sudah cukup susu ini memberi luqmanku khasiat dan kasih sayang. tak lama lagi berpisahlah kami. walaupun pedih namun aku harus kuatkan diri. bukan mudah untuk meleraikan pelukan, suara tangis dan tawanya jua bau cinta kasihku itu. selama berbulan-bulan kami bersama, aku jaga luqmanku sepenuhnya. dialah sahabatku dia jualah temanku.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket 




You Might Also Like

2 comments

  1. chumel anak korunk... dah der iras bapak dia kan?.......

    ReplyDelete
  2. sejak br kuar lg dh nmpk sgt cam bapak dia...x tahu lah ble besar nanti lain...huhu

    ReplyDelete

Popular Posts

Like My Page

Text Me

Subscribe